BV’S

Administratie voor BV’s

BV’s kiezen vaak voor het onderbrengen van hun administratie voor een accountant. In veel gevallen is dit echter niet nodig en brengt dit derhalve onnodig hoge kosten met zich mee. Een accountantsverklaring is pas nodig als u aan 2 van de volgende 3 eisen voldoet (BW 2:396):
1. De waarde van uw activa bedraagt € 6.000.000,- of meer
2. Uw (netto) omzet bedraagt € 12.000.000,- of meer
3. Het gemiddeld aantal werknemers in uw organisatie is meer dan 50

Past u niet in dit profiel?
Indien u niet voldoet aan 2 van deze 3 eisen, heeft u dus geen accountantsverklaring nodig. De accountant zal derhalve ook geen accountantscontrole toepassen. De accountant doet dan hetzelfde werk als een administratiekantoor, alleen dan wel tegen een veel hoger tarief

Wat kunnen wij voor u doen?
Adminibel kan uw volledige administratie voeren tegen een veel voordeliger tarief. Het voeren van uw administratie bestaat onder meer uit:

  • Boeken van uw administratie
  • Opstellen en indienen van de aangifte BTW
  • Verzorgen van debiteurenbeheer (inclusief incassoprocedure)
  • Verzorgen van de salarisadministratie (inclusief aangifte loonheffingen)
  • Opstellen van de jaarrekening
  • Verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting
  • Verzorgen van de deponering publicatiestukken bij de Kamer van Koophandel

Meer informatie?
Vul het contactformulier in en wij nemen contact met u op of vraag hier een offerte aan.